Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου...

Καλησπέρα φίλες και φίλοι μου...

Έχουμε να τα πούμε πολύ καιρό... εύχομαι να είστε όλες και όλοι καλά!!!
Όλο αυτό τον καιρό που δεν βλέπατε νέες αναρτήσεις  στο blog μου, μη νομίζατε ότι καθόμουν...
Κάτι έκανα κι εγώ... διάφορα... βόλτες... καφέδες... κ.λ.π.... κ.λ.π.
Για να μη με περάσετε και για καμιά ανεπρόκοπη... χαχαχα!!!!!!
έχω κάνει και αρκετά πλεκτά... έφτιαξα ένα καρέ με ύφασμα και πλεκτό και δύο μεγάλα πλεκτά κομμάτια για κουβερλί (0.40εκ. φάρδος x 2 μέτρα μήκος) τα οποία θα τα ενώσω με ύφασμα μπροκάρ και οργάντζα. 
Ένα στρογγυλό τρίχρωμο χαλάκι πλεγμένο με χοντρό νήμα, ένα τσαντάκι οργάνωσης των καλλυντικών μου κι ένα όμορφο πλεκτό όπου πάνω του θα τοποθετήσω πιόνια και θα παίξουμε "σκάκι" είναι τα πιο χρηστικά αντικείμενα  τα οποία έφτιαξα τον τελευταίο καιρό για το σπίτι μου.
Τώρα πλέκω τέσσερις δαντέλες (60 εκατοστά η καθεμία) για το τέμπλο στο
εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής και θα συνεχίσω με κάποια άλλα πλεκτά που χρειάζονται εκεί.
Επίσης, είμαι σε αναζήτηση σχεδίου για το πλέξιμο ενός τραπεζομάντηλου και μιας κουβέρτας... Είδομεν...
Κάθε φορά που πλέκω κάτι - πριν ακόμα το τελειώσω - ψάχνω το σχέδιο για το επόμενο!!! ( Η χαρά της δημιουργίας!!!) Θα τα αναρτήσω εν καιρώ!!!
Αααα!!!! και να μην ξεχάσω φίλες μου....
Τις τελευταίες μέρες επειδή δεν έχω χρόνο για βιτρίνες, ψάχνω στο διαδίκτυο για παπούτσια και δείτε τι βρήκα!!!
φανταστική πράσινη snakeskin γόβα με 11,5 εκατοστά τακούνι - την έχει και σε λευκή και σε πορτοκαλί - Δες την εδώ
αλλά δεν θα έλεγα όχι και στην επίσης φανταστική 12ποντη πράσινη ή μαύρη μεταλλιζέ γόβα... Δες την εδώ
Κι όσο για ρούχα.... έχω σταμπάρει κάτι κομμάτια εδώ  πουλόβερ, παντελόνια, ζακέτες, μπουφάν, παλτά και όλα σε πολύ καλές τιμές λόγω εκπτώσεων.
Ευκαιρία για γιορτή!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δαντέλα με εκκλησιαστικό σχέδιο!!!